Senior - 20
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
110
Team Värmland Motorsport
Poäng: 7 Pl.: 1
Finnskoga MK
Nissan
2
56
Poäng: 5 Pl.: 2
Fryksdalens MK
Saab
3
117
Poäng: 4 Pl.: 3
Hagfors MK
Volvo
4
55
Poäng: 3 Pl.: 4
Likenäs MK
Mercedes
 
113
Poäng: 0 DNF
Lima MS
Volvo
Senior - 31
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
80
Poäng: 7 Pl.: 1
Malungs MK
Saab
2
106
Poäng: 5 Pl.: 2
Likenäs MK
Saab
3
85
Poäng: 4 Pl.: 3
Hagfors MK
Volvo
4
52
Poäng: 3 Pl.: 4
MK Ratten
Opel
5
110
Team Värmland Motorsport
Poäng: 2 Pl.: 5
Finnskoga MK
Nissan
Senior - 36
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
25
Team Värmland Motorsport
Poäng: 7 Pl.: 1
Likenäs MK
Opel
2
110
Team Värmland Motorsport
Poäng: 5 Pl.: 2
Finnskoga MK
Nissan
3
14
Team rävvålaräjsing
Poäng: 4 Pl.: 3
Sunnansjö MK
Seat
4
21
Poäng: 3 Pl.: 4
Munkfors MC
Saab
5
16
Poäng: 2 Pl.: 5
SMK Dala Falun
Subaru
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Martin Johansson
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2023 3 0 0% 0 0 2.06 44 1 1 1
2022 2 1 50% 0 1 2.08 48.5 0 0 0
Mest använda bilar
  • Nissan: 60%
  • Saab: 40%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Opus Pro Tour - Femtåfestivalen 2023-08-26 Senior 52 1, 2, 1, 5, DQ
Semestercupen 2023 - MekoPartner 2023-07-13 Senior 21 1, 2, 2, 4, 1, 2, 2, 3, 2, 3, DNS
Hjelms Vilda Westom 2023-05-13 Fwd 59 6, DNF
FemtåFestivalen 2022-08-27 Senior 95 5, 2, 1
SemesterCupen 2022 2022-07-14 Senior A 2 1, 1, 1, 1, 2, 4, 1, 4, 2, 2