Senior Torsdag - 7
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
475
Poäng: 7 Pl.: 1
Kalmar MK
Saab
2
448
Poäng: 5 Pl.: 2
Lessebo MK
Saab
3
514
Poäng: 4 V Pl.: 3
MK Ramunder
Saab
4
424
Poäng: 3 Pl.: 4
SMK Helsingborg
Saab
5
447
Poäng: 2 Pl.: 5
Tomelilla MK
Opel
6
516
Poäng: 1 Pl.: 6
SMK Nyköping
Volkswagen
Senior Torsdag - 29
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
454
KB-Motorsport
Poäng: 7 Pl.: 1
MS Nordjylland
Opel
2
498
Poäng: 5 Pl.: 2
Silverdalens MSK
Saab
3
448
Poäng: 4 Pl.: 3
Lessebo MK
Saab
4
484
Poäng: 3 Pl.: 4
MK Kinda
Volvo
5
464
Poäng: 2 Pl.: 5
Jungnerligans RC
Volvo
 
485
Poäng: 0 DQ
Kullings MS
Volvo
Senior Torsdag - 55
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
406
Søren Invest Motorsport
Poäng: 7 V Pl.: 1
FSAS Danmark
Peugeot
2
428
Poäng: 5 Pl.: 2
SMK Motala Bil
Saab
3
457
Poäng: 4 V Pl.: 3
Hästveda FRC
Saab
4
407
Team Lasses Trafikskola Sjöbo
Poäng: 3 Pl.: 4
Tomelilla MK
Saab
5
448
Poäng: 2 Pl.: 5
Lessebo MK
Saab
 
456
Poäng: 1 DNF
Jönköpings MK
Saab
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Filip Söderqvist
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 1 0 0% 0 0 3 23 0 0 0
2024 2 0 0% 0 0 2.88 19 1 0 0
Totalt (2024→) 3 0 0% 0 0 2.92 0 1 0 0
Mest använda bilar
  • Saab: 75%
  • Opel: 25%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Hagaslätt 2-Dagars 2025-06-06 Senior S 23 2, 3, 2, 3, 5
Hagaslätt - Oktoberrace 2 2024-10-13 Senior 29 5, 5, 3
Hagaslätt 2-dagars 2024-06-01 Senior B 9 3, 2, 1, 2, 2