Senior - 7
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
76
Poäng: 7 Pl.: 1
Örnsköldsviks MK
Opel
2
62
Poäng: 5 Pl.: 2
Åsele MS
Volvo
3
69
Poäng: 4 Pl.: 3
Timrå MK
Volvo
4
57
Poäng: 3 Pl.: 4
Örnsköldsviks MK
Volvo
 
73
Poäng: 0 DNF
Örnsköldsviks MK
Volvo
Senior - 15
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
74
Poäng: 7 Pl.: 1
Umeå AK
Saab
2
62
Poäng: 5 Pl.: 2
Åsele MS
Volvo
3
66
Poäng: 4 Pl.: 3
Örnsköldsviks MK
Volvo
4
67
Poäng: 3 Pl.: 4
Örnsköldsviks MK
Volvo
 
52
Poäng: 0 DQ
Örnsköldsviks MK
Audi
Senior - 26
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
72
Poäng: 7 Pl.: 1
Örnsköldsviks MK
Peugeot
2
62
Poäng: 5 Pl.: 2
Åsele MS
Volvo
3
66
Poäng: 4 Pl.: 3
Örnsköldsviks MK
Volvo
4
73
Poäng: 3 Pl.: 4
Örnsköldsviks MK
Volvo
5
65
Poäng: 2 Pl.: 5
Örnsköldsviks MK
Audi
Senior - 30 B
Omg: Finaler
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
76
Pl.: 1
Örnsköldsviks MK
Opel
2
51
Åsele MS
Opel
3
62
Åsele MS
Volvo
4
68
Örnsköldsviks MK
Ford
5
78
Härnösand MK
Saab
6
70
Nilsson motorsport
Pl.: 6 DQ
Timrå MK
Volvo
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Oskar Lindholm
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2022 5 0 0% 0 0 1.8 18.8 3 0 0
Mest använda bilar
  • Volvo: 100%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
MikaeliRacet 2022-10-01 Senior 28 3, DNF, 2
Marknadsracet 2022-07-14 Herr C 16 3, 1, DNF
Midnattsolcupen 2 2022-06-25 Herr 21 2, 3, 4
Midnattsolcupen 1 2022-06-24 Herr 21 1, 2, DNF
ÅterstartsRacet - Johanssons Maskin 2022-05-28 Senior B 8 2, 2, 2