Veteran - 9 A
Omg: Finaler
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
86
Skepptuna MK
Saab
2
879
Västerås MS
Volvo
3
98
Skepptuna MK
Mercedes
4
82
MSK Hammaren
Volvo
5
85
Team Mikro BSK
Saab
6
88
Pl.: 6 DNF
Team Mikro BSK
Volvo
Veteran - 20
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
885
Poäng: 7 Pl.: 1
Fjugesta MS
Opel
2
98
Poäng: 5 Pl.: 2
Skepptuna MK
Mercedes
3
879
Poäng: 4 Pl.: 3
Västerås MS
Volvo
4
80
Poäng: 3 Pl.: 4
SMK Linde
Ford
5
89
Poäng: 2 Pl.: 5
Team Mikro BSK
Saab
Veteran - 40
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
86
Poäng: 7 Pl.: 1
Skepptuna MK
Saab
2
879
Poäng: 5 Pl.: 2
Västerås MS
Volvo
3
82
Poäng: 4 Pl.: 3
MSK Hammaren
Volvo
4
81
Poäng: 3 Pl.: 4
Skepptuna MK
Saab
5
80
Poäng: 2 Pl.: 5
SMK Linde
Ford
Veteran - 61
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
879
Poäng: 7 Pl.: 1
Västerås MS
Volvo
2
98
Poäng: 5 Pl.: 2
Skepptuna MK
Mercedes
3
891
Poäng: 4 Pl.: 3
Kolsva MS
Volvo
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Anders Larsson
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 6 3 50% 1 3 1.78 5.67 1 0 1
Totalt (2024→) 6 3 50% 1 3 1.78 0 1 0 1
Mest använda bilar
  • Volvo: 67%
  • Nissan: 33%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
MidsommarRullet 2025-06-22 Veteran A 1 1, 1, 1
Hjelms Trähäst 2025-05-31 Dam/Veteran B 11 1, 4, 1
MajRacet 2025-05-01 Veteran A 2 3, 2, 1
Sören Karlsons Minne 2025-04-12 Dam/Veteran A 2 2, 1, 2
Våffelracet 2025-03-22 Dam/Veteran B 7 1, 3, 3
Marsracet 2025-03-15 Dam/Veteran B 11 2, 1, 2