Dam - 8 A
Omg: Finaler
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
52
MK Kinda
Saab
2
49
Carlsborgs MK
Saab
3
58
Team Mikro BSK
Saab
4
63
Fjugesta MS
Opel
5
59
Pl.: 5
Kolsva MS
Saab
6
56
Pl.: 6 DQ
MK Ran
Saab
Dam - 9
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
56
Poäng: 7 Pl.: 1
MK Ran
Saab
2
58
Poäng: 5 Pl.: 2
Team Mikro BSK
Saab
3
66
Poäng: 4 Pl.: 3
Eskilstuna MK
Saab
4
65
Poäng: 3 Pl.: 4
Fägre MK
Saab
 
51
Poäng: 0 DQ
Fjugesta MS
Volvo
Dam - 27
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
52
Poäng: 7 Pl.: 1
MK Kinda
Saab
2
56
Poäng: 5 Pl.: 2
MK Ran
Saab
3
48
Poäng: 4 Pl.: 3
Team Mikro BSK
Saab
4
45
Poäng: 3 Pl.: 4
Sunnansjö MK
Saab
5
47
John Ekströms Bygg & Fastigheter AB
Poäng: 2 Pl.: 5
Östernärkes RMC
Saab
Dam - 52
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
56
Poäng: 7 Pl.: 1
MK Ran
Saab
2
62
Poäng: 5 Pl.: 2
Vimmerby MS
Volvo
3
64
Poäng: 4 Pl.: 3
Skepptuna MK
Saab
4
69
Poäng: 3 Pl.: 4
MK Ran
Saab
5
48
Poäng: 2 Pl.: 5
Team Mikro BSK
Saab
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Amanda Kvarnström
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2022 6 3 50% 0 2 1.82 7.33 2 1 2
Mest använda bilar
  • Saab: 100%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
TyckeCupen Delt.3 Final 2022-09-17 Dam C 12 DNF, 2, 3
LaxåFestivalen 2022-08-13 Dam A 2 1, 1, 6, 1, 2
TyckeCupen Delt.2 2022-08-06 Dam A 2 1, 3, 1
MidsommarRullet 2022-06-26 Dam/Veteran B 8 1, 3, 3
Majfestivalen 2022-05-28 Dam C 14 2, 3, 2, 1, DNF
TyckeCupen Delt.1 2022-04-23 Dam A 6 1, 2, 1