Senior - 14
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
26
ELARBETE AB
Poäng: 7 Pl.: 1
AMF Årsunda
Saab
2
571
Poäng: 5 Pl.: 2
Gestrike RT
Toyota
3
36
Poäng: 4 Pl.: 3
Woxnadalens MK
Saab
4
19
Poäng: 3 Pl.: 4
Ljusdals MS
Citroën
5
18
Team Lumek Motorsport
Poäng: 2 Pl.: 5
AMF Årsunda
Saab
6
27
Poäng: 1 Pl.: 6
SMK Hälsinge
Volvo
Senior - 27
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
26
ELARBETE AB
Poäng: 7 Pl.: 1
AMF Årsunda
Saab
2
4
Poäng: 5 Pl.: 2
AMF Årsunda
Saab
3
578
Autodelar Sweden AB
Poäng: 4 Pl.: 3
Borlänge MK
Saab
4
27
Poäng: 3 Pl.: 4
SMK Hälsinge
Volvo
5
34
Team Lumek Motorsport
Poäng: 2 Pl.: 5
AMF Årsunda
Volvo
 
9
Poäng: 0
Bollnäs MK
Peugeot
Senior - 47
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
21
Poäng: 7 Pl.: 1
Gestrike RT
Volvo
2
3
Poäng: 5 Pl.: 2
SMK Gävle
Opel
3
584
NROK MOTORSPORT
Poäng: 4 Pl.: 3
Sandvikens MK
Volvo
4
20
Poäng: 1 DNF Pl.: 4
Woxnadalens MK
Volvo
5
27
Poäng: 1 DNF Pl.: 5
SMK Hälsinge
Volvo
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för John Brolin
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 2 0 0% 0 0 4.27 40 0 0 0
2024 2 0 0% 0 0 4.22 43 1 0 0
Totalt (2024→) 4 0 0% 0 0 4.25 0 1 0 0
Mest använda bilar
  • Volvo: 80%
  • Volkswagen: 20%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
AB Karl HedinRacet 2025-06-14 Senior 44 4, 3, 5, 6, 4
Lima 2-dagars 2025-06-07 Senior 36 5, 5, 3, 3, 4, 5
X-Cupen Delt.4 - Septemberracet 2024-09-14 Senior 40 6, 4, 5
Ljusdal 2-dagars 2024-08-24 Senior 46 4, 5, 4, 4, 3, 3