Klass 1 - 4 B
Omg: Finaler
#
S
Förare
Klubb/Bil
74
1
7
7
7
Sandvikens MK
C-Pro KTM
77
2
0
10
10
MK Ran
C-Pro
6
3
10
3
7
NMK Modum og Sigdal
IC - 4
4
4
Östmarks MFF
C-Pro
27
4
NMK Hønefoss
C-pro
80
6
Karlstad MC-Bil
C-Pro KTM
112
7
Haninge MK
IC - 4 KTM
Klass 1 - 5
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
6
Poäng: 10 Pl.: 1
NMK Modum og Sigdal
IC - 4
2
144
Poäng: 7 Pl.: 2
MK Rimo
C-Pro KTM
3
36
Poäng: 5 Pl.: 3
Hällefors MK
C-Pro KTM
4
39
Poäng: 3 Pl.: 4
Haninge MK
C-Pro
5
54
Poäng: 2 Pl.: 5
Västerås MS
C-Pro
6
12
Poäng: 1 Pl.: 6
Films MK
NorCart
Klass 1 - 36
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
26
Poäng: 10 Pl.: 1
Asker och Bærum MS
IC - R4
2
27
Poäng: 7 Pl.: 2
NMK Hønefoss
C-pro
3
44
Poäng: 5 Pl.: 3
SMK Arboga
C-Pro KTM
4
6
Poäng: 3 Pl.: 4
NMK Modum og Sigdal
IC - 4
 
129
Nils Johansson Bil AB
Poäng: 0 DNF
Östernärkes RMC
LHR
Klass 1 - 61
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
77
Poäng: 10 Pl.: 1
MK Ran
C-Pro
2
6
Poäng: 7 Pl.: 2
NMK Modum og Sigdal
IC - 4
3
42
Poäng: 5 Pl.: 3
SMK Gävle
C-Pro KTM
4
83
Kullager.se
Poäng: 3 Pl.: 4
Västerås MS
Fruab Racing
5
5
Poäng: 2 Pl.: 5
Finspångs MS
IC - R4
Klass 1 - 85 B
Omg: Finaler
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
74
Pl.: 1
Sandvikens MK
C-Pro KTM
2
34
Pl.: 2 V
Gullabo RC
C-pro
3
27
NMK Hønefoss
C-pro
4
6
Pl.: 4
NMK Modum og Sigdal
IC - 4
5
39
Haninge MK
C-Pro
6
4
Östmarks MFF
C-Pro
7
112
Haninge MK
IC - 4 KTM
8
80
Pl.: 8 V
Karlstad MC-Bil
C-Pro KTM
9
77
MK Ran
C-Pro
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Oscar Gjellum
Mest använda bilar
  • IC - 4: 50%
  • IC - R4: 50%