Senior - 11
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
163
Poäng: 7 Pl.: 1
Krokoms MK
Maserati
2
159
Poäng: 5 Pl.: 2
Föllinge MK
Saab
3
175
Poäng: 4 Pl.: 3
MK Nord-Jämten
Volvo
4
160
Poäng: 3 Pl.: 4
Krokoms MK
BMW
 
155
Poäng: 1 DNF
Krokoms MK
Volvo
Senior - 27
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
170
Poäng: 7 V Pl.: 1
Lycksele MK
Volvo
2
177
Poäng: 5 Pl.: 2
Föllinge MK
Opel
3
171
Poäng: 4 J Pl.: 3
Ånge MK
Saab
4
130
Poäng: 3 Pl.: 4
Jämtlands MK
Opel
 
155
Poäng: 0 DNS
Krokoms MK
Volvo
 
166
Poäng: 0 DNS
Föllinge MK
Saab
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Timo Strömqvist
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 3 0 0% 0 0 2.08 22.33 1 1 0
2024 7 2 29% 0 1 2.21 14.43 1 0 0
Totalt (2024→) 10 2 20% 0 1 2.17 0 2 1 0
Mest använda bilar
  • Volvo: 100%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Jämtlandscupen deltävling 2 2025-07-19 Senior 29 3, DNF
Jämtlandscupen deltävling 1 2025-07-18 Senior B 9 3, 1, 3
Krokom Tre-dagars 2025-07-03 Senior 29 1, 2, 1, 2, DQ, 5, 4
Östersunds Dubbel 2 - NGK biljetter 2024-08-18 Senior C 14 2, 3, 4
Östersunds Dubbel 1 - NGK biljetter 2024-08-16 Senior A 4 1, 3, 1
Jämtlandscupen deltävling 3 2024-07-21 Senior 22 DNF, DNS
Jämtlandscupen deltävling 2 2024-07-20 Senior 22 5, 1, 3
Jämtlandscupen deltävling 1 2024-07-19 Senior B 9 3, 2, 1
Krokom 3-dagars 2024-07-05 Senior 28 1, 4, 2, 3, 2, 4, 4
Höga Kusten Cup Delt.2 - Dal-Eriksracet 2024-06-08 Senior A 2 1, 2, 1