Dam - 20
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
722
BARUM RACING
Poäng: 7 Pl.: 1
Hästveda FRC
Saab
2
724
OPUSBILPROVNING.SE
Poäng: 5 Pl.: 2
Ydre MK
Volvo
3
730
Poäng: 4 Pl.: 3
Kristianstads FRC
Mitsubishi
4
743
Poäng: 3 Pl.: 4
SMK Örkelljunga
Volvo
5
723
Poäng: 2 Pl.: 5
SMK Motala Bil
Volvo
Dam - 25
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
721
Team Rallysaft/SDM
Poäng: 7 Pl.: 1
SMK Örkelljunga
Saab
2
747
Poäng: 5 Pl.: 2
Vimmerby MS
Volkswagen
3
729
Poäng: 4 Pl.: 3
Hällevadholms MK
Saab
4
742
Poäng: 3 Pl.: 4
SMK Sala
Saab
5
703
Poäng: 2 Pl.: 5
Tidaholms MK
Volvo
6
730
Poäng: 1 Pl.: 6
Kristianstads FRC
Mitsubishi
Dam - 25
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
748
Team Rallysaft/SDM
Poäng: 7 Pl.: 1
SMK Örkelljunga
Peugeot
2
720
Låcktorp Racing
Poäng: 5 Pl.: 2
Bohus RC
Saab
3
730
Poäng: 4 Pl.: 3
Kristianstads FRC
Mitsubishi
4
739
Poäng: 3 Pl.: 4
Målilla MK BK
Volvo
5
704
Poäng: 2 Pl.: 5
MK Ran
Volvo
 
717
Poäng: 1 DNF, T
Skene MS
Saab
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Kajsa Bergstedt
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 1 0 0% 0 0 3 45 1 0 0
2024 3 1 33% 0 0 3.22 16.33 0 1 0
Totalt (2024→) 4 1 25% 0 0 3.18 0 1 1 0
Mest använda bilar
  • Mitsubishi: 100%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
SemesterRacet Lördag 2025-07-12 Dam 45 DNF, 6
Södra BF folkracecup delt.5 - Glentonsracet 2024-08-30 Dam 10 4, 4, 3
SemesterRacet Onsdag 2024-07-10 Dam 34 6, 3, 3
Vårtävling 2024-05-10 Dam A 5 2, 2, 2