Dam/Veteran - 6 A
Omg: Finaler
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
29
TEAM MUNKFORS BILSKROT AB
Pl.: 1
Munkfors MC
Volvo
2
207
Likenäs MK
Volvo
3
201
Likenäs MK
Ford
4
209
Pl.: 4 J
KNA Kongsvinger
Saab
5
38
Pl.: 5
Likenäs MK
Saab
6
34
Likenäs MK
Opel
Dam/Veteran - 8
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
201
Poäng: 7 Pl.: 1
Likenäs MK
Ford
2
207
Poäng: 5 Pl.: 2
Likenäs MK
Volvo
3
38
Poäng: 4 Pl.: 3
Likenäs MK
Saab
4
3
Team Värmland Motorsport
Poäng: 3 Pl.: 4
Finnskoga MK
Mitsubishi
 
208
Poäng: 0 DQ
Malungs MK
Saab
Dam/Veteran - 23
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
209
Poäng: 7 Pl.: 1
KNA Kongsvinger
Saab
2
38
Poäng: 5 Pl.: 2
Likenäs MK
Saab
3
24
Poäng: 4 Pl.: 3
Hällefors MK
Volvo
4
203
Poäng: 3 Pl.: 4
Likenäs MK
Opel
5
206
Poäng: 2 Pl.: 5
Munkfors MC
Volkswagen
Dam/Veteran - 38
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
29
TEAM MUNKFORS BILSKROT AB
Poäng: 7 Pl.: 1
Munkfors MC
Volvo
2
38
Poäng: 5 Pl.: 2
Likenäs MK
Saab
3
206
Poäng: 4 Pl.: 3
Munkfors MC
Volkswagen
 
202
Hedströms Motorsport
Poäng: 0 DQ
Östmarks MFF
Toyota
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Wilma Stüffe
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2024 3 1 33% 0 0 2.55 11 0 0 1
Totalt (2024→) 3 1 33% 0 0 2.55 0 0 0 1
Mest använda bilar
  • Saab: 67%
  • Ford: 33%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
FemtåFestivalen 2024-08-30 Dam D 18 3, 2, 2, 3, 3
KvällsRacet 2024-07-24 Dam/Veteran B 10 3, 3, 2
VårRacet 2024-05-25 Dam/Veteran A 5 3, 2, 2