Senior - 14
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
28
Poäng: 7 Pl.: 1
Föllinge MK
BMW
2
15
Autodelar Sweden AB
Poäng: 5 Pl.: 2
Borlänge MK
Volvo
3
36
Poäng: 4 Pl.: 3
SMK Sundsvall
Opel
4
21
Poäng: 3 Pl.: 4
Ljusdals MS
Opel
5
9
Välsta Bildemontering AB
Poäng: 2 Pl.: 5
SMK Hälsinge
Saab
6
19
NROK MOTORSPORT
Poäng: 1 Pl.: 6
AMF Årsunda
Saab
Senior - 28
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
20
Poäng: 7 Pl.: 1
MK Rimo
Saab
2
30
Poäng: 5 V Pl.: 2
Bollnäs MK
Opel
 
24
Poäng: 1 DNF
Ånge MK
Saab
 
21
Poäng: 1 DNF
Ljusdals MS
Opel
 
27
Poäng: 0 DNS
SMK Söderhamn
Saab
 
1
Poäng: 0 DQ
Woxnadalens MK
Volvo
Senior - 46
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
12
ELARBETE AB
Poäng: 7 Pl.: 1
AMF Årsunda
Volvo
2
2
Poäng: 5 Pl.: 2
Hofors MK
Opel
3
31
Poäng: 4 Pl.: 3
Ljusdals MS
Volvo
4
36
Poäng: 3 Pl.: 4
SMK Sundsvall
Opel
 
21
Poäng: 1 DNF
Ljusdals MS
Opel
5
10
Hagestigs Motorsport
Poäng: 0 DQ Pl.: 5
SMK Hälsinge
Saab
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Jonas Gräns
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2024 4 0 0% 0 0 2.33 51.5 3 2 0
Totalt (2024→) 4 0 0% 0 0 2.33 0 3 2 0
Mest använda bilar
  • Saab: 50%
  • Opel: 25%
  • Citroën: 25%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
X-Cupen Delt.4 - Septemberracet 2024-09-14 Senior 37 4, 4, DQ
Ljusdal 2-dagars 2024-08-24 Senior 62 4, 1, 5, 3, DQ, DNF
X-Cupen Delt.3 - SMK Gävle 100År 2024-06-29 Senior 75 5, 5, DNS
X-Cupen Delt.2 - Ljusdals MS 2024-05-11 Senior 32 4, DNF, DNF