Namn: | Dennis Gustafsson |
Startnummer: | 52 |
Klubb: | Västerås MS |
Anmälare: | NROK.nu VI FÅR PROJEKTEN ATT SNURRA |
Bil: | Volvo |
Aktuell placering: | 46 |
27
72 | (4) | Rasmus Persson | Saab | SMK Eda | 7 | 5 | 5 | 5 | 5 | |
52 | (2) | Dennis Gustafsson | Volvo | Västerås MS | NROK.nu VI FÅR PROJEKTEN ATT SNURRA | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 |
5 | (5) | Jesper Thång | Saab | Lima MS | 4 | 3 | DNS | DNF | DNS | |
30 | (3) | Morgan Bergström | Saab | Finnskoga MK | DNF | DNS |
50
51 | (2) | Philip Reuter | Saab | MK Team Westom | 7 | 7 | 7J | 7 | 7 | |
1 | (1) | Roger Lagergren | Saab | Vansbro MK | 7 | 5 | 7 | 7 | 5 | |
19 | (4) | Jonathan Ehn | Opel | Munkfors MC | Ledin motorsport | 4 | 4 | 4 | 2 | 5 |
52 | (5) | Dennis Gustafsson | Volvo | Västerås MS | NROK.nu VI FÅR PROJEKTEN ATT SNURRA | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 |
67 | (3) | Leo Karlsson | Volkswagen | Årjängs MK | 4 | 2 | 4 | 4 | 4J |
30
50 | (2) | Oscar Sundqvist | Volvo | MK Team Westom | 7 | 5 | 7 | 2 | 5 | |
68 | (1) | Jonas Larsson | Volvo | Munkfors MC | 7 | 5 | 5 | 7 | 5 | |
25 | (4) | Jonas Svendby | Saab | NMK Gardermoen | 4 | 4 | 4 | DNF | DNS | |
52 | (3) | Dennis Gustafsson | Volvo | Västerås MS | NROK.nu VI FÅR PROJEKTEN ATT SNURRA | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 |
73 | (5) | Andreas Israelsson | Saab | Finnskoga MK | Nilsson Motorsport | DQ | 5 | 2 | 7 | DNS |
58
53 | (3) | Oscar Eriksson | Opel | Sunnansjö MK | 7 | 4 | 7 | 7 | 4V | |
94 | (4) | Andreas Riddarsporre | Opel | Likenäs MK | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | |
81 | (5) | Ronnie Gustafsson | Volvo | Finnskoga MK | 5J | 5 | 2 | 4 | 5 | |
52 | (1) | Dennis Gustafsson | Volvo | Västerås MS | NROK.nu VI FÅR PROJEKTEN ATT SNURRA | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 |
38 | (2) | Johan Kahlin | Opel | Årjängs MK | 4 | 3 | DNF | DNS | DNF |
19
33 | (5) | Hugo Bengtsson | Saab | Malungs MK | 4 | 7 | 7 | 4 | 7 | |
57 | (1) | Christer Fjeldberg | Saab | KNA Solør | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | |
12 | (3) | Daniel Blomqvist | Opel | Säffle MC | 7 | 4 | 3 | 7 | 4 | |
52 | (4) | Dennis Gustafsson | Volvo | Västerås MS | NROK.nu VI FÅR PROJEKTEN ATT SNURRA | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 |